- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Sekiranya cinta Romeo terhadap Juliet dirampas oleh Kamal?

tersimpan hasrat,
tiada siapa yg mengerti,
harapan menggunung sampai penghujung dinanti.







Sering kita baca dlm buku teks matematik form3, bilasaje romeo cintakan juliet, mcm2 halangan yg terpaksa ditempuhi.Tp tu bkn mslh bg mereka kerana asalkan mereka cintakan satu sama lain,jadi hubungan mereka pasti akan berkekalan sampai bila2.

Tp siapa plak kamal yg dtg secara tiba2 ni? haha..Mencuit hati kambing anda x? jgn terasa tercuit plak k, sbb saya tak mencuit hati awak pom.Kamal ni sbnarnya ialah pelajar akhir dlm jurusan Sains matematik.Pelikkan kan jurusan ni?hahaha

Nak dijadikan cerita,kamal ni mmg suke mengada2.Dia suke je mengorat juliet ni.Tp apekah perasaan romeo setelah dia mengetahui perkara ini? Marahkah dia? sedihkah? ataupom xkisah kah??
Romeo sbnarnya tak kata ape2 kerana dia hanya ingin melihat bagaimana reaksi si juliet menghadapi situasi tersebut.Tp jauh dlm sudut hatinye yg dia begitu cemburu.Sebab ape cemburu??
Dia berkata,saya cemburu sbb saya sgt2 sygkan awak kamal juliet..

Tiba satu masa dimana, juliet tergoda dgn layanan si kamal ini yg begitu indah dan romantis.Tinggallah romeo di seberang sana sambil melihat dari jauh hubungan mereka.Lalu romeo berkata dalam hatinye,tiada siapa yg dpt memahami hati ini kerana hanya dia sndiri yg dpt memahaminye.Lalu,romeo membawa diri jauh ke tempat lain dgn mmbawa bersama memori indahnya ketika bersama juliet.

Ending kepada cerita ini, pengarahnye tiba2 berkata CUT!!!..Adekah ak da silap buat plot cter ni? Mungkin sptutnye kamal tiada dlm cerita ni.hahaha..




6 luahan jiran:

hahaha. bajet jadi romeo r nim?

 

kalah ombak rindu plot sedih cite nih. gilee nk nangis T_T

 

hahaa .. sakit perut baca ..
hebat jalan cerita ..

 

eh..mnat lagu knowno cinta liya gak ka? hehhehe. best2.

hahha..apa cer la pngarah ni.baru nk tau ending.. ingatkan juliet saja nak uji romeo sbb romeo buat xtahu jer .. hmm... hahhahaha...

 

siyes...nak nages gak bce citer ni...hahahah

 

haha..ganggu jerla cut tue..bru nak tau cerita yg sterusnya..........

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D