20 July 2011

Cara-cara mengelak dari org gila (Versi kau tak gila)

hahahah..
lawak tak?
tak tau ape yg lawak kan?
pelik kan?
Hanya terdapat disini kepelikan itu.



Kau bercinta sudah lama....
mcm biasa..ayat mesti r yg tiada kaitan dgn posting..
hehehe..hmmm..btw, sekian lama ak xupdate blog xbermkne ak da lupakan blog,
cuma ak mengambil sdkit masa untuk menghasilkan kerinduan ak pd blog ak.haha
Blog ak...kau kisah ape kan?hahaha


amboii..rancak tgk gmbo ak?




7 Cara-cara mengelak dari org giler.

1) Jika ade org giler sedang perhatikan dgn penuh tekun dan berahi,buat2 sedang bace bahan bacaan,xkisah r surat khabar ke,iklan jual peti sejuk ke,jnji org giler tu tau yg anda sedang mmbaca,jd dia tidak akan kacau anda.

2) Panjangkan langkah anda sebyak 0.5 meter semasa berjalan tp jgn berlari.Dgn melakukan ini,jarak anda dgn org giler itu mungkin dpt dijauhkan,insyallah.

3) Buat2 tgk kat langit dgn mimik muka yg pelik,seolah2 UFO sedang melambai ke arah anda.Dgn cara ini,mungkin org gler itu akan menganggap anda yg giler.

4) Nyanyikan lagu sekuntum mawar merah untuk meredakan perasaa nerves anda itu.Kaitannya dgn lagu itu mmg tiada kaitan.

5) Stretching dgn cara yg betol dgn mengikut cara2 yg penah diajar oleh cikgu pj anda semasa zaman skolah dahulu.Dgn ini,anda akan lebih bersedia untuk berlari,in case org giler itu kejar anda.

6) Bagitau kwn anda yg berdekatan bhwa ade org giler disitu.Dgn ini scara lgsung dpt mengurangkan perasaan nerves yg dirasai oleh anda itu dan risiko untuk dikejar oleh org giler itu akan dikongsi bersama kwn anda juga.

7) Jika anda berada berdekatan dgn kdai2,jmputlah masuk ke dalam kdai dulu.Agak2 bile org gler itu da bla,barulah anda keluar dgn jayanya.








No comments:

:D