- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Kambing ak blh shuffle..Kambing kau boleh?

fuhhhh..
berdebu blog, lama xsentuh..hahah




seram no?


Ak berkata kepada org disebelah ak.Weh,hari ni hari rabu,esk hari khamis.
Dia reply,so? "Manisnya hubungan kita,kali pertama bertentangan mata.."

ok..Ak tipu je dialog ats tu.Xde sape pom sblh ak skrang ni kecuali kerusi je.haha
Ak tulis lirik tu pom sbb ak sedang dgr lagu berduka lara,tp xbermakna ak sedang berduka k?
hahaha..

Ak sbnarnya xde modal nk ckp psal nape.Tp biar ak cerita psal perkara yg berlaku 3 jam yg lepas.
Mase tu,ak sedang menaiki motosikal 125z yg berupaya untuk membawa sorang penumpang dibelakang.Cuba teka sape dia yg dibelakang tu? bukan batu nisan k.Jawapan dia ialah muhamad arif.Ok,jujur ak ckp ak xigt nama penuh mu.haha.Pastu,2 org mmber ak lagi naik moto lain.Mereka ialah bernama armia aka amkun aka nightstalker,byk aka dia btw..dan sorang lagi ialah hazwan.Skema kan cara ak kenalkan mmber2 ak?hahaha.

Ckp psal armia,td dia potong rambut mcm neymar tp niat asal dia nk wat rambut mcm bale tp fail..haha skali.


ni neymar btw.


bale.


hahaha..Byk kan perbezaannya?lol..ckup psal mia..hazwan,ak mls cter psal rambut dia,sama je mcm skoloh dulu.hahaha.Arif plop,rambut mcm dominic purcell.hahha..tp rasenye rambut arif pnjg lagi sbyk 0.01/2 mm.

dominic purcell

rambut ak plop...haha.misteri..lol..

k r..tgk tajuk pom mcm xkait dh ngan posting ni..so, ak cau lu..see u..




4 luahan jiran:

ho guane..rmbt pnjang plop ke lenim? ohh kerat2 pendek sket, baru rmai lagi awek kejo haha

 

Wat macam aku ni. Bukan awek je kejor. Orang laki pun kejor. Sentap mak camni nyah. Hahaha.

 

haha.. semart la kambing shuffle..

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D