- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Cara buat air teh 0 sejuk dgn penuh skema ketika anda berada di kolej

wlopom kita sedang digemparkan dgn berita annoy sedang hack website Malaysia,
gerhana bulan pagi td,
namun ak ttp ingin menulis tntg cara2 buat air teh o sejuk ni..
Jauh kan kaitannye? hahaha..




Dgn muka yg penuh skema,ak harap anda smua sdh bersedia untuk mmbuat air teh o yg penuh skema ni..
Tp perlu diingatkan,untuk menjadikan air itu dgn lebih skema,anda perlulah memakai baju kemeja kuning dan sluar slack smbil tight in.Berselipar dibenarkan.

Bahan/Radas:Uncang teh yg telah dibeli dimana2 kdai berdekatan,bekas untuk mengisi air(gune baldi diizinkan),sudu(kalu nk mencabar sket,gune garfu),gula(kalu xde,pau je yg mmber) dan water cooler yg menyediakan bekalan air panas,sejuk dan suam.

Cara penyediaan:

1) Mula2,pastikan bekas air itu bersih,yakninye tiada smut ataupom kambing bermain2 didlmnye.
2) Masukkn 1/4 air panas ke dlm bekas air,smbil menyanyi lagu negaraku.
3) Letakkn 2 sudu besar gula(kalu tkut terkene kencing manis,ltk sket je gula) dan kacau sehingga gula itu benar2 hancur.Anda blh mengacau dgn menggunakan ape2 cara sekalipom,ianya tidak salah.
4) Kemudian,masukkan uncang teh kedalam bekas air itu.Perhatikan perubahan warna yg berlaku kepada air itu.Pastikan warna air itu gelap sdkit kerana lepas ni air sejuk akan dicuangkan kedalam bekas itu.Skema kan ayat ak?hahaha.
5) Agak2 lepas ckup gelap air itu dan gula pom dah hancur lebur,msukkan air sejuk ke dalam bekas air itu sehingga sckup dan semahu yg anda mahukan.Rumitkan ayat sy? hahaha.
6) Rasa air itu dengan muka yg pnuh dgn syuman.Apabila ia berasa sgt best,buanglah uncang teh itu kalu berasa nk buang,tp kalu nk simpan,simpan lah dlm locker ataupom dlm pendrive.


So,stkat tu jela cara penyediaan air teh o sejuk yg penuh skema yg dpt ak ajarkan.Lepas ni kalu ade mase lapang gler,ak akan ajarkan cara masak kari kepala kangaroo 3 rasa pattaya.cau beb.


0 luahan jiran:

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D