- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Berat mata memandang, berat lagi lori untuk ditolak..

Perkara yg paling berat untuk dilakukan ialah
melihat org yg anda sayangi bersama dgn org lain..
Mcm entri frust je kan? hahah..







Ak mulakan penulisan blog ni dgn serangkap lagu jiwang..

Kubinakan mu istana
                                                                 Aku rendakan bahagia 
                                                                 Dengan niat suci 
                                                                 Kaulah permaisuri .

Ok.tak sedap kan ak nyanyi? ahaaha..mmg doh..So,mcm mne perasaan anda bila melihat org yg anda sygngi bersama dgn org lain? marah? kecewa? sedih? tah..tu atas diri masing2 r..Kalu mu btol2 sygkan dia, mu akan relakan dia pergi bersama dgn org yg dia syg dan mu akan berdoa agar mereka bhgia.Adekah anda seperti itu? Palsu belake kan?,kecuali dalam cerita samarinda blh r.hahaha

Kenapa dia bersama dgn org lain? bkn jodoh anda? mungkin dia jodoh jiran anda? xklakar kan?hahaha..mmg.Tulah dianamkan putaran dimensi kehidupan,stiap yg lahir pasti mati,stiap yg datang pasti pergi dan stiap ada kamu,mengapa jantungku berdetak? lagi skali tak lawak kan?hahaha..xpe..

Entri ni ak tujukan kepada driver2 lori yg tgh frust melihat perempuan yg dia sayangi bersama dgn org lain.Perempuan,sesetengah dari mereka ade yg palsu,ckp lain,buat lain,tp xsmua r.Tp xbermakna ak xcayekan kpd smua perempuan,sesetengah je ak katekan? kadang2 kambing jantan pom jeles tgk kambing betina bersama dgn kangaroo jantan.Nmpk? keluor dh cerita binatang ak...hahaha

hahah..ok r,entri ni xdop motif pom btw.ak update ni pom skdar melepaskan boring ditangga.Kepada yg bace,slamat beramal btw.Cau.


3 luahan jiran:

lek lu aminx...bunga bukan sekuntum...bunga raya dan bunga ta** ayam kan available lagi...hehe...

 

hoho. adakan anda sedang frust? hehek ;p

watermark baru :)

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D