- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Entry yg tidak berkaitan dgn peti sejuk rumah kau.

Kalu dh bersedia nk dgr cter tidak berkaitan ak,masuk lah.Tp,ak nk igtkan entri kali ni ak nk org susoh bace sket.hahaha.



Hari demi hari,
minggu demi minggu,
ahad smpi ahad skali lg,
hinggalah smpi hari ini,
iaitu hari ahad.


sekejap je bukan?Tu kata mase ni akan bergerak lebih pantas diakhir2 zmn ni.
Tp kalu diikutkan fakta logik dirumah jiran lecturer ak, sbnarnya bukan mase ni yg bergerak pantas,cuma kita yg terlalu asyik dgn mnde lain,smpi mase bergerak kita xpasan.Boring kan ak cter pasal mnde ni? hahahahaha..

Ok..ak scara jujurnya skali lg nk royak.Bosan ak da kembali skli lg,tahniah kpd ak dan jiran ak.Kali ni bosan ak versi unplugged.Pelik kn? ak pom pelik.Hmmm..Yg ak pasti,minggu ni pasti sama dgn minggu2 yg sblom ni.Yg lainnya mungkin,mase countdown ak tuk menghabiskan mase2 praktikal ni smkn dekat.

Nama pom entri tidak berkaitan kan? So, ak nk cter r sket psal hari tul.Hari tu time main futsal,ak ade r nmpk bdak ni.Kecik lg tp leh berjalan dh r..hahaa.Bdok pompuan,pki jersi main bola plastik.woooh.Kiut gler.lawo sgt.Ak mmg lama dh nk ank mcm tu.hahaha.Bdok tu nmpk mcm aktif je,dhlaa kiut,aktif plop.hahaha.Tu je r cter xkait ak.hahah

Come on March..harap2 ade ssuatu r berlaku dlm bulan March ni.Boring lajok doh ni.huhu.bye.Sblom tu ak nk post gmbor jiran yg slalu bersama ak.hahaha


biler boring,gitar laa kwnnye.hahaha




1 luahan jiran:

lol...skill amik gmba tutop mke ngn gitar leni..ak nak tiru r t..hAHAHAHA..

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D