- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Jenis-jenis cinta di abad ini.

haha..ade mini story jap sini.

Dean as human
castiel as angel


Dean: We're humans. When we really want something, we lie.
Castiel: Why?
Dean: Because -- that's how you become president.

-Tamat cter-

Jom masuk sini plop,tuk tgk jenis2 cinta yg ade pd zmn skrang.



Perktaan cinta ak xtau sape dia reka,yg ak tau smua org suke bercinta kecuali org giler je xske bercinta.Tp kita tgk zmn2 dulu,hang tuah pom bercinta dgn tun teja op ? btol x pasangan ye hoo? ke ak silap?hahaha..scofield pom bercinta dgn sara,sape lg yg bercinta?byk r kalu nk kira.Kalu ak bgtaw smua,mmg smpi lptp ak terbakar pom xabis lg..

-Jenis-jenis cinta kalu mu perasan-

1) Cinta pandang pertama

~ Cinta ni hanya berlaku pd pandang pertama je,kalu pandang ke-seribu ataupom
pandang ke kanan,mmg xkan jd r.Tp kn,x r smua pandangan pertama mu tu blh jd
cinta,kalu gitu best r,pandang je lisa surihani skali,jatuh cinta laluh?hahah

2) Cinta maya

~ Ni xdop kaitan dgn maya karin ataupom maya mane2.Ni hanyalah cinta dalam dunia
IT.Kalu mu perasan,zmn skrang ramai yg main fb,smpi ketua kg mu pom pndi add
org skrang ni.hahah.Cinta maya ni besenya berlaku apabila ayat2 berbunga
dikeluarkan semasa proses chatting-menchatting dlm internet(xkkan r dlm peti
sejuk plop op? :D)

3) Cinta buta

~ Yg ni ak xberapa tau jgk sbnarnya tp yg pastinya bkn r kalu org tu buta,so dia
cinta buta. Cinta buta ni besenya kita blh nmpk dlm lirik2 lagu.hahahaha.Tu je
ak nk kabo pasal cinta buta.

4) Cinta rempit

~ Yg ni ak pelik.Bdok pompuan skrang ni mdh sgt terpengaruh dgn mat2 rempit.Muka
awek tu dhlaa lawo,pastu blh join geng2 mat rempit.aduh.Setahu ak,org pompuan
yg mcm gini suke pakwe mat rempit sbb dia sukekan pakwe yg berani.Berani ke?
kalu gitu dean winchester berani jgk.hahah

5) Cintai sungai kita

~ Yg ni smestinya ramai yg tahu kan? mksdnya jgn r buang tayar ataupom mesin
basuh dlm sungai kita.Jagalah kebersihan bersama jiran2 setempat.

6) Cinta sesama kwn

~ Hurmmmm..nmpk x ak mengeluh terlebih dahulu?hahaha.mknenye ianya agak rumit laa.
Sbb kwn ni blh jadi cinta.Nk tau sbb mnde kwn ni leh jd cinta? Klik sini tuk posting lama ak

7) Cinta kpd diri sndiri

~ Sebaiknya kita sptutnye syg kpd diri sndiri.Tu je.hahaha


Dh kalu gitu,g r peluk peti sejuk kalu cintakan mknan op?









7 luahan jiran:

mu wat kempen cintai sungai ke hape ni ming?

 

Hahahhaha ok gak cinta sungai bagai.. Jgn salah cinta anak ikan dah yerp. Muahahhahahaha

 

antara salah satunya(jenis cinta tu) wat aku meroyan jabbb...

 

satu lagi kau lupa --> cinta Sate..hu3


Blogberry Emry

 

cadangan yg baik...aku nk bercinta dgn peti sjuk....lalalala

 

MM cinta sm koleksi mekap MM yg mcm nak pecah dh loker tu..

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D