- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Kisah mimpi ketua kg dan ia bukannya lawak.

Pernahkan anda bermimpi tentang si dia yg begitu mesra dgn anda shinggakan anda terasa umpama mimpi dalam mimpi? Mcm lagu Damasutra kan?hahaha..Kalu nk dijadikan cter mcm ni....




2 mlm lepas ak telah bermimpi ketemukan 2 org bidadari dalam satu mimpi yg sama.Pelikkah ia? Salah ke? ermmm..Stakat ni mimpi tu xkene lg r saman dgn JPJ ke.
Nk tau mcm mne lg mimpi tu? Sblom tu,tgk gmbor bwh ni lu,ni je gmbor yg ak sempat tangkap dlm mimpi ak hanya dgn munggunkan camera henset nokia 1100 ak yg versi itam putih kehidupan.

Jalan yg sukar tidak bermakna kita sukar memilih jalan.

Perjalanan ak dlm mimpi tu tidak r bergitu rumit mahupom mencabar kerana segalanya berlaku dlm  sekelip atau 7 kelip mata.Ak pom xpasti sbnarnya.Yg ak tau,tgk2 da ade 2 org bidadari ni ditepi ak dgn melayan ak dgn begitu baik.Apekah tandanya? Tp kalu nk diconvertkan ke dalam dunia realiti yg nyata ni,mmg tak la kan? Sbb perempuan dlm dunia ni xleh nk berkongsi ape2 pom kecuali  kongsi peti sejuk.
Lagi,ak dipahamkan yg mimpi2 sebegini merupakan petanda2 yg seakan sama akan berlaku,tp xtau r tu. Sbb ape yg aku nmpk didunia ni hanyalah sekadar hitam putih.
Kpd kamu,ak sgt bncikan kamu sbb telah mencuri medulla oblongata ak dan kini ak harap ak dpt hdup tanpa medulla itu.Dan kepada kamu sorang lg plop, ak xpasti mcm mane nk simpulkan ending kpd cter Aming Story ni kerana pada mulanya ia hanyalah ditujukan untuk kamu.haha..mcm kambing op?

Ak nk ajok isteri ak shuffle kat bulan.haha

P/S: Kalu mu perasan,mimpi ni xdop kaitan pom dgn ketua kg..haha..Lps ni,akan ak berasa lbih boring duk kat ganu.Kalu ade sape2 nk ajok ak lwn badminton,roger je r k?Tgh terdesok boring eh..hahaha..bereh..cau..





4 luahan jiran:

lepas mu mimpi tu mesti mu dengor org tepik atah spital ork? pahtu modula menggatal pah mayang village tengok john cena.

 

hahaha..td ak tgk jalan raya sbb boring ngat..

 

ketua kg sokmo mu ni ming..ke mu ni anok ketua kg?HAHA!

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D