- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Soalan boleh tahan bodo?


Dalam keghairahan era yg serba canggih ini, kita masih tidak terlepas dgn soalan yg bodo tahan kambing di dalam peti sejuk. Soalan bodo tahap kambing ni mmg lama dh wujud cuma kita kadang2 tidak perasan ataupom perasan hensem puii..xkait kan?haha.. Dari mane datangnya soalan bodo ni?Dari sini kot...









                                                <<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>                                               




<<<<<<<<<>>>>>>>>>>




  <<<<<>>>>>




<<>>







 

30 luahan jiran:

erkkk....soalan mende la....hahaha

 

Hehehehe... itu makan die... :D

 

hahaha..jwpan dia terbaek..apa punya olang la..

 

bhahaha. terbaik! takde keje tanya soalan mcm tu.

 

haahaha ! asal la org tu soalan dia takleh bla XD lolol

 

hahahaa..macam ni pun ade.. =)

 

erkkk....soalan mende la....hahaha

 

soalan benda gitu gaya. jawapan pun terbaik gila. hahaha :D

 

soalan bijak..xpnh org tnya..heheh

 

bagus yg tukang jawab soalan tu
:)

 

so 2x5 j kot..huhuhu
jgn lyn sgt la ok...dgr udoh,caye jgn.:p

 

awesome . . already visit u at here :)

 

LOL!
salam singgah...thanks singgah blog saya..sudi tak datang n share pendapat ttg entry baru sy ? tq :-)

 

LOL!
salam singgah...thanks singgah blog saya. Thanks :D

 

soalan mmg stupid...tp kalau dipikir2kan.... jwapan tu ada sense of humour n kreatif....

 

hahaa... gile seyh soalan dia

 

hahaha.. ada jugak orang yang tanya soalan gitu . ^^ . Congrats untuk si tukang jawab ._.

 

berat sekali toh website nih, awa ampe tak bisa open toh

 

hahahah mcm gini pun adeke? haihhh *hentak2 pale kat dinding*

 

blogwalking,^^ visit my blog ..

 

Magnificent site. Plenty of helpful information here. I am sending it to some friends ans additionally sharing in delicious. And of course, thanks to your sweat!i got something good to share..come visit me sometimes :D

 
This comment has been removed by the author.
 

awesome . . already visit u at here :)
Toko Bagus Baju

 

awesome . . already visit u at here :)
Toko Bagus Baju

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D