- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Lelaki tak suke bile perempuan...

selamat menyambut waktu tengah hari kpd smua yg akan menyambutnye nnti.
mengantuk skrang bg pihak ak.
sigh..




Posting lepas ak post psal perempuan bnci apabila lelaki..
Kali ni tjuknye terbalik sket..
kali ni ak dipihak lelaki plop..hahaha
Tp tuk tajuk ni ak tukar perkataan benci kepada taksuke sbb bunyinye x r ganas sgt mcm slipknot.

So,ak harap perempuan diluar sana,blhla memakai spek 3D tuk membacenye agar smuanye blh membaiki diri masing2 disamping untuk mengekalkan hubungan yg erat antara kejiranan sekampong.Ok,scara jujurnye,ak menulis ni dalam situasi kemengantukkan yg amat sangat,so,kalu ade tercampur bhsa togo tu harap dibuat taktau dh la yer.


LELAKI TAK SUKE BILER PEREMPUAN....



1) Terlalu bersosial
~ Diakaui oleh persatuan Nigeria-Somalia bhwa perepmpuan yg suke bersosial sgt tidak disukai oleh lelaki.Bahkan,mereka akan dianggap curang oleh sesetengah org.So, untuk mengelakkannye,selalulah pergi memancing seorang diri.


2) Tidak mengambil berat
~ Sesentengah perempuan tidak ambil kisah pom mslh lelakinya,lantak r dia nk terjun bangunan dari tingkat 1 ke.Mslh begini mmg merunsingkan sebilangan lelaki kerana sifat kecaringan amat penting bg mereka untuk mengetahui sejauh mne mereka dijaga dan disayangi.Mcm gampang dalam btol kan ayat ak?hahaha

3) Kedekut kredit
~ hahaha..Ak sering dgr mslh ni bler kwn2 ak bercerita psal kn topup ke awek la..Mcm unta berenang-renang ke tepian kn? Spttnya situasi ni xperlu berlaku,kalu btol perempuan tu ikhlas,dia akan berusha jgk tuk topup sndiri,xpyah nk mintok lelaki dia yg topup.Pastu bler clash,mula r ungkit psal topup tu.hahaha.kambing sungguh.

4) Terlalu kecoh,gopoh,gaduh dan seumpamanya
~ Besenya ni berlaku biler ajok kuar r.Tp ni ak bkn cter psal ak,ni berdasarkan pengalaman ak tgk dlm cerita drama nigeria.Kadang2 ade pompuan tu,gopoh ngat,xtau r ye debo psal mnde,hahaha.Sptutnye dia kn relax2 sudah r,tenang je.haha

5) Xtau cara nk dressing
~ Psal soal ni,perempuan tu haruslah berusaha sket cara nk menarik minat lelaki dia dgn cara dressing ke,gaya ke,nape2 ke,ikut mu r.hahaha.Tp,sesetengah pompuan pndi dressing,tu blh dikatakan satu package r.Tp kalu pompuan skema,tu lain cter plop..hahaha.xtau mnde op? xpe r..Ak stakat nk bgatu je sini,bkn nape2 pom.

6) Kuat mengajuk
~ Mengajuk tu xsalah kalu diikutkan dalam prinsip negara Malaysia.Tp kalu disebabkan hal kecik tu pom mengajuk,tu mmg kambing bermain snooker r kn?Nasihat ak kpd pompuan diluar sana malahan pompuan di sempandan Mexico,jgn laa kuat mengajuk sgt nnti lelaki tu jadi tension dan boring.haha

7) Tidak sporting/cool
~ Mksdnya,pompuan ni tidak cool r.Ak xtau nk xplain camne.Tp xyah xplain mu pom tau kn? hahaha.Contohnye camni r,kalu lelaki tu ajok shuffle tu,pompuan tu ikut jela.Nmpk sweet kn? kambing mu sweet.hahaha



jiran mu sihat?




8 luahan jiran:

terengganu sungguh mung.
merajuk la.
mengajuk tu laen.
aku batu buruk, bukan terengganu.
hahaha...

 

in conclusion . laki and perempuan kena balance :) hahaha

 

hohoh..ams komplit 1-7..co0l kamm?

 

1 ekor unta
2 ekor kambing berjaya dikesan HAHA tahiniah :)

 

Kelakar kambeng ! hahahahahaa

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D