- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Raja Lawak 5 ?

Lawak ke gmbor ni?

Ce ceter ce ceter.. hahaha..
masih igt x skrip ni?
kalu sape xigt hoo,meh ak tolong igtkan(bkn lagu ana rafali)..
skrip ni ak jmpe dlm filem zombie kampung pisang dan hantu kak limah pulang ke rumah..
hahhaha..lawak r jgk cter kak limah hoo..lol..
Aku xnk r cter kat ni plop camne lawak2 tu,g r tgk sndiri kalu nk tau..

johan dan zizan
Berbalik kpd topik asal,raja lawak 5..camne sengatannye?
Adekah blh melahirkan pelawak2 yg baik seperti zizan,johan,nabil,sepah?
Tu yg kita xtau..Kalu kita tgk peserta2 raja lawak sblom ni,mmg r ade yg kelakar ade yg xkelakar.Kadang2 tu,ade jugok lawak yg bodo2 mcm unta,dhlaa xkelakor,ak pom rse malu nk tgk apetah lagi kalu dekan ak tgk..Lawak tu mcm mne nk cter eh?hmmm..camni r..umpamanya,bler dia wat lawak,mu rse mcm nk pasang tayar lori je kat motorsikal mu..hoo..gitu r..

So,ak harap2 r raja lawak 5 ni akan lebih kelakar dan dpt melahirkan lbih byk pelawak2 yg boleh buat ak gelak smbil pengsan..hahaha..tokmu raja lawok..Untuk pengetahuan smua,episode pertama raja lawak 5 akan bermula 7 januari 2011.Mari r kita bagi sokongan sama2 agar lawok mereka lebih kelakar thap unta main counter strike..Jgn bmbg,pengacara kali ni tetap dipegang oleh zizan dan johan.So,kalu peserta raja lawak xleh buat kita gelak,mgkin jozan berjaya wat lawok bodo ye hoo..hahaha...tu je nk bgtaw..cau..


P/S: Aku kalu tulis posting dlm bhsa melayu betul ni mmg xkelakor lgsung ak rse sbb ak bese dh tulis dlm bhsa ganu..Kalu mu prsan, posting2 ak skran ni smuanya kearah bhsa melayu btul sket berbnding dulu..hahaha..Xdop kaitan pom ak bgtaw ni op?hahah

3 luahan jiran:

ce cite ce cite... Meh gi tengok citer ni nok dok?

 

aku xpuas hati tol .
ukan hantu kak limah balik rukah kee?
sesuka kau jer hantu kak limah pulang ke rumah . HAHAHAHAHHAHAHA =='

 

Whatever it is Zizan, Johan and Nabil are the best :)

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D