- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

G-Crowzers masih bertahan...





Dimana ada cempedak,disitu ada pagar..haha..bijok dop peribahasa ak yg tidak berkait ni sbgai permulaan?xpe..kalu sukar untuk memahami ayat2 atau perkataan ini,silalah rujuk ketua kampung msing2..tertanya2 kaitannya? tiada kaitan sbnarnya..haha..
ok..ape yg ak nk tonjolkn dan luahkan disini ialah kami GC(gang of crows) masih lagi aktive dan kami masih sperti biase..kami blom mnjdi luar biasa sperti supernatural ataupom superman bahkan superbrand..tiba2 owk?hahaha tuk jiran kamu..

ape yg sbnarnya ak nk bgtaw ialah kami sbgai crowzers tidak pernah berputus asa walaupom kami sedar bhwa ahli2 kami dah smkin kurang dan suram hari demi hari..mcm novel dop posting ak kali ni?har har har(credit ke bawang)..sbnarnya buah nangka tidak akan jatuh ke tanah jikalau tidak hujan..tidak berkait jugak kali ini..hahaha..

perenggan ketiga plop,hujan di ganu mcm da berhenti dan panas plop bersilih ganti..gler panas..ak suke sejuk ag berbanding panas..sejuk blh tido..hahah..lagi satu,ckp psal sejuk,ais atau nama sebenarnya air batu kat kedai da xjual..gler boring sekali lg...dhlaa ak biase minum air sejuk je atau nama khasnya peng..hah..ye btol,ais da xjual dsbbkn penyakit taun..lol..xpe r,tu tidak menjatuhkan kesetian ak kpd ais..ak masih mnum mnuman sejuk kat umah ak..peduli mnde..haha..

pastu,nk cter psal mnde lagi...psal aktiviti kami? x r mnarik sgt..mcm biasa je..kuar lepak2..kat ganu bknnya ade tmpt sgt pom nk lepak kcuali kat pnti batu buruk je..dlm kul 2-3 pagi g r pnti dgr air ombak memecah pnti ..gler jiwang owk?hahaha..xpe r ak nk jiwang pom bknnya ade awek pom nk jeles2 kat ak..hahaha...
ok r..ckup r stakat tu,tulis pnjg2 ngarot je byk. :{ bijok dop smiley ak? haha

P/S: kpd sesiapa yg mmbaca silah rajin2 tinggalkn komen atau pendapat atau luahan perasaan cinta ke ape2 ke..hhahaha...ak sedia mndengar dan mmblsnya kalu ak tertengok..blaaa lu babe..salam.

4 luahan jiran:

huaaa..
weh ade request cuti neh..
1. jum wat photoshoot ramai2
2. jum men futsal
3. jum karoke

hensem!bkn mu eh ming hehe :D

 

kau mmg pandai mengrut ar meng..mengalahkan si ajim si nagrut tu
kejap ktua kg..jiran..eh! bawang pon ada.
hahaha

 

tu r non..
tah cane aku pon dikait kn skli..
nmpk sgt pengaroh aku mmg kuat..
ahahaha(gelak besa)

 

fint - mu ajak r sq mu tuh..hahaha

enon - tahniah r mu baru tau ak mmg pandai mengarut..tp ak bkn karut ..lol

ketupat - bannga besar plop mu ni..xpe r..pasni ak xkaitkn dh r..huhu

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D