- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Kucing yg tidak pandai bajet




Kita semua tahu, kaitan kucing dgn ikan, anjing dgn tulang, kambing dgn laptop dan mcm2 lagi. Tapi, pernahkah kita dgr tntg kaitan kucing dgn kotok? Peristiwa ni sgt mengejutkan rakyat negeri zimbakwe utara kerana ia dianggap satu kejadian yg sgt NOOB dan LOL.Tgk r sndiri.huhu




   <<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>




<<<<<<<<<>>>>>>>>>>




  <<<<<>>>>>




<<>>








.

lemas pom lemas  r,janji ak blh masuk dlm kotok ni.




16 luahan jiran:

wow Nice!!very cute cute cute

 

nsb baek kucing yg last tu x join skali. kalo x, confirm lemas ramai2.

 

pagi-pagi datang sambil senyum...

 

eeee comelnya kucinggg nii.. gemok gemokkk! geram tengokkk!

 

kucing memang si 'kotok'.pernah layang maru tak?kucing yang ada channel youtube sendiri tu.maru tu lagilah gila kotak.gemokk debuss ><

 

HAHAA..so somelll, sy syg kat meow sgt².

 

hahaha... comel habess kucing tu haaa :)

 

Seppp. . . entrinye Bagus Sangat . . Thanks Nadia

 

kcing hana pun mcm ni tapi suka duk dalam plastik. 3 adik beradik duduk dalam plastik biar berhimpit pun

 

funny cats...
neway, mummy singgah jugak ;p

 

hai. saya lawat blog awak pulak.=)

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D