- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

mimpi.....

ak mimpi indah dan buruk td..gler remix..lol..
ramai gler watak2 dlm mimpi ak..dari mmber skoloh smpi r mmber utm..hahah
wtf?..
cter ni mcm ni..jgn pening r kalu cter mimpi ak ni laen mcm sket..hahah
mula2,ak g skoloh sbb nk g beli tiket wayang ke nk g amik exam tah..ak pom xtau..pelik gler..pastu cikgu yg bertugas tuh xde kat skoloh,dan terpaksa jumpa dia kat luar skoloh..pastu ak kuar r dr skoloh,dan tiba ak ternampak farhan berambut pendek..eh..botak mksud ak..hahaha...gler mustahil ak rse..pastu ak teruskn r perjuangan ak nk cari cikgu tuh..lama slps itu,ak pom smpi kat suatu tmpt,ak nmpk r ade manusia dari jauh kat situ..ak pom mendekati pastu ak ternmpk mmber2 utm..lol..
dorang tengah maen ape tah tp mmg mcm sgt mesra r..gler jeles ak..huhu..tp yg peliknye dorang mcm xlyan ak,gler sedih..lol..pastu owk,hahah..ni part suka tp duka..mesti mu nk tau owk?hahaha..part ni dimana ade awek cun..ak usha dia tp dia wat xlyan..hahaha..tp xkisah r,slps tu kami berjln bersama2 mcm penyiasat cter supernatural..WTF?pastu,ak msuk MCd beli burger dgn gune duit ape tah..lol..
ksimpulannya,Wtf mimpi ak?

11 luahan jiran:

aku tau sape yg xlyn ko tu..huu

 

ak tau kwn kepada siapa yg mu tau tuh..

 

aming!
cte kau neh.
mimpi kau.
tah hape-hape.
isk3.
eh.
tp cmne rupe farhan botak?
hihi.

 

aku da pning ayat ko nih min..
aku stuju ngn ko ja..
tah pe2

 

haish.
kau bace berulang kali ke jat?
sama la.
tak paham paham.
haha.
tapi ia agak menarik la.
ala.
nama pon mimpi.

 

hahahahaha...tu baru episode 1 lol..mlm ni smbung plop season barunye..ni ar akibatnye kalu da terlalu boring mcm2 ak fikir smpi terbwk dlm mimpi..gler remix owk? haha

 

mimpi yang agak unik dan tragik

 

mimpi yang agak unik dan tragik

 

hahah..gler bersemangat pos mu smpi 2 kali..

 

eh dop eh..blogger nih amat menyukai komen ak so diorg dengan sukacitanya menge'post' 2 kali..ahak!

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D