- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Lumrah Kehidupan...

bile dikenangkan kembali,rse cam sedih plop..
ye r..kisah sdih biasenye psal kekasih..
ada sorang mmber ak,menaruh harapan pd si dia yg tidak sudi..
emmm..mmg r sakit ati dan sedih kalu mcm tu..btol r..
ni mcm cinta bertepuk sblah tgn..mmg xberguna r..

perasaan ni bknnya mnde maen2..ak pom xske memaenkan perasaan
ak jgk..kalu ak ske kat seseorang,perasaan tu mmg ikhlas..
tp mcm tu r..kalu suke kat dia,dia xske kat kita tp suke kat org laen..
tu r dinamakan lumrah dunia..
lagi satu,kita perlu igt Allah s.w.t tntukan takdir mcm tu mgkin ada
hikmat dan kebaikan disebaliknya yg kita tidak ketahui..

walaupom susah untuk kita menerimanya,kita perlu cuba sedaya upaya tuk
menerimanya,dgn iringan doa kepadaNya smga hati kita lebih cekal dan tenang..
insyallah..kita akn dpt hadapi hari yg mendatang..
dan skrang ak tau,dia xmgkin akan sukakan ak sperti mna ak sukakannya sbb itulah
suratan takdir bg kisah ak..walaupom secara jujurnya,ak xdpt tipu diri ak lg yg ak msih sukakan dia,sygkn dia jauh dilubuk hati ini..

ak juga berharap perasaan itu akan hilang setelah hari berganti hari krn ak tkut xdpt mnggungnya lg smpi disuatu masa nnti..dan ak juga tau,dia mungkin menganggap ak bknnya bdak yg baek,dan itu ak xblh buat ape2 selain drpd cuba untuk mengubah diri ini..walaupom ak sering mnunjukkn yg ak gembira,tp xsmestinya dlm ati ak bgia..ak sgt kasihankn mata ak krn gara2 hati ak yg sedih,mata ak yg mnitiskan air mata(walaupom hakikatnya ak jrg mnitiskn air mata sbb ak xske)

nk dijdkan posting ni pnjg lg,ari tu ak da mcm dpt merasakan hati ni da pulih setelah
hati ak mcm da membaluti luka2 lama..tp mlm ni,ntah nape terpikirkn dia..ak tau dia mgkin xpkirkn ak..sbnarnya inilah perasaan yg sgt sedih yg ak alamai selain drp kalah dr PVP dlm 9dragons..emmm.ak cerita pnjg2 pom,bknnya dia akan balik kat ak..perlu ak tunggu ke x?tunggu ke tak?wait forever or not?haaa..ini yg kita tidak tau..

P/S: Post ni tiada kaitan dgn yg hidup ataupom yg da mninggal dunia..Ia adalah coretan hidup seorang insan yg agak keEmOan..kalu ade yg terasa atau tidak,jgn r amik hati..ni saje care tuk ak lpaskn kesdihan yg xsptutnye ak luahkn..maafkn ak..

5 luahan jiran:

Amin..jgn sedeyh lagi..

Bunga bukan sekuntum..

Ade bnyk jambak2

Ko x jahat pom..

huhu..

aku x masuk dlm list fren ko pon..

huhu..

follow laa aku..

 

mmg r bunga bkn skuntum..tp perasaan ak mmg pd yg satu je..

 
This comment has been removed by the author.
 

urm.ambik sbg lipatan pengalaman cerita cinta kau sbg budak U..huhu
lek ar min~

 

hahaha..camne nk lipat cerita ni ye?haha

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D