- aMing Story -

-between you and me-

New Edition !

Tips untuk lelaki single elakkan kesunyian yg sux!





1) Sentiasa kuar lepak bersama mmber2..
2) Main games yg meralikkan(contohnya dulu ak main 9dragons..
gerenti lupa awek..hahaha)
3) Tgk cter series, movie ke..ape2 video r..jnji bhgia..
4) Kuar g jenjalan..
5) Main dgn kucing(mcm xdop kaitan?)
6) Main gitar (reka lagu)..
7) Ltak handphone jauh2 supaya rse mls nk amik..
8) Jgn kuar berdua dgn awek, ajok r mmber skali..hahaha
9) Anggap pompuan tu musuh..walaupom mcm xlogik je ayat ak ni.
10) Akhir skali, tido........

P/S: Ni antara karya2 bosan ak tuk mlm ni..perasaanku bercampur
aduk..tu psal ak tulis mnde2 mengarot ni walaupom sesetengahnya
mmg btol..Persoalannya, blerkah cinta itu akan hadir?

11 luahan jiran:

klu tuk girl yang kesunyian mcmana plak minx..???
nk gak tau..
hehe

 

hahaa..tuk pompuan ak xberapa memahami r..xkkan erfida sunyi kot? lol..

 

yes..
i feel lonely now minx..
huhuu~
lagu kat blog aku tue,
lagu terlanjur cinta-pasha feat rossa

 

apsal rse lonely plak?
lol..igtke ak je yg rse..hahaha

 

ntahla..
suma sbb love..
mcmane nk buang asa sedeyh nie aa..
aku asa down sgt minx..huhu

 

bukan mudah mencari cinta di zaman ini,namun yang sebenarnya cinta sejati ada berdekatan tanpa diperasankan.....

 

tuela..
tapi npe perlu dipisahkan klu dua" masih syg kan..
aku pun tak hm..
mungkin ada yang hadir disebalik semua yang terjadi kan..

 

emmm..
ntar r erfida..
mnde2 gini mmg best pada waktunya je..
slps tu,sumbaq..
huhu..

 

Check this out?

Related Posts with Thumbnails

:D