15 April 2010

Jwb tag dari ainun..


Last Hari Raya:
ak berhari raya xkkan berdepavali plop..

I should be..:
jadah mu..

When I look down I see:
nmpk keyboard..

The happiest recent event was:
beli xbox360 kot..

If I were a character on ‘Friends’ I’d be:
dop dang tgk ag cter tu tp ade dh season 1 dlm lptp ak ..haha

By this time next year:
ak masih lagi tggal dibumi xkkan di planet marikh plop..

My current gripe is:
mu xrse boring ke jwb tag ni pnjg2?

I have a hard time understanding:
jiwa seorang wanita..haha..

There’s this girl I know that:
akan jadi jodoh ak bila ak nk kawen kekg..haha

I like you when:
u jamming with me..

If I won an award, the first person I would tell would be:
syp2 dh r..

Take my advice:
jgn tulis tag pnjg2 sgt..ssh nk jwb lol..

The things I want to buy:
games,gitar,alat2 muzik,baju,aksesori dan mcm2 lagi..

If you visited the place I was born:
mu mesti rasa bhgia..haha

I plan to visit:
illinoise sbb kat nu ade dean n sam winchester..haha

If you spent the night at my house:
mu akan stiap masa jamming dan maen games ngan ak..

I’d stop my wedding if:
isteri ak meninggal..

The world could do without:
bad people..

I’d rather lick the belly of a cockroach than:
bolok wok kali..fak..

Most recent thing I’ve bought myself:
speaker? ak pom dop igt..mgkin nasi ayam td kot..

My favorite blonde is:
fak u..

My favorite brunette is:
fak u..

My favorite red/burgundy head is:
fak u..

My middle name is:
tanya mok ak..

In the morning I:
see the sunrise..fak u sunrise..ak tgh tido r..ghahaha..

The animals I would like to see flying besides birds are:
kambing dan unta..

Once, at a lecture class:
ak pom xigt..mu kisah dop?

Last night I was:
last nite adalah lagu dari the strokes..

There’s this guy I know who:
sekepale ngan ak..

If I was an animal I’d be:
bodo jd bntang wat nape..

A better name for me would be:
tgk ic ak r..ok doh tu..

Tomorrow I am:
going to married..

Tonight I am:
still single..

My birthday is:
17th January 1989

this tag is pursue to:
all the fakers yg ,ahu jwb r..haha..

P/S:ni first time ak update blog gne lptp wan sbb dlm blik ak tenet mcm gampang..
pahtu,gmbor kat atas tu mmg xdop kaitan pom ngan tag ni..ak ltok sbb saje je nk kabo yg ak baru je tamat maen game tu dlm hnset wan td..hahah

10 comments:

Fadhilah said...

LOL..hehe

aming said...

lol j tau..haha

Fadhilah said...

lol mu kerek2..haha

aming said...

gler mu pndai tiru ayat ak leni..haha

green said...

lol

ak tau tak sama pun..

aming said...

lol

Fadhilah said...

hbt xaku...hehe

aming said...

dop hbat pom..hahah

azwashamsuddin said...

gile ar jwpn..nice2~~ :D

aming said...

gler r white..lama dop komen ak..mntg2 r balik naek flight..hahaha

:D